طراحی سایت در تهران

افزایش فروش کسب و کار با طراحی سایت

شما با طراحی وب سایت حرفه ای یکی از مهم ترین گام ها را جهت حل مشکل بازاریابی و فروش خود برداشتید؛ زیرا علاوه بر ارتباط با مشتریان فعلی تان به راحتی می توانید مشتریان جدیدی نیز جذب کنید.

ارتباط با مشتریان فعلی: طراحی سایت حرفه ای باعث ارتباط با مشتریان فعلی شده و آنها را ترغیب می کند تا بصورت دوره ای و مداوم از شما خرید کنند برای این کار می توانید با قرار دادن اطلاعات جدید، اخبار، طراحی کمپین ها و تخفیفات ویژه با آنها در تماس بوده و بازخورد بگیرید.

جذب مشتریان جدید: شما با داشتن طراحی سایت حرفه ای و جذاب، مشتریان جدیدی را جذب کرده و آنها را به استفاده از خدمات و خرید محصولات خود ترغیب می کنید و با تولید محتوای مفید و جذاب در سایت تان باعث جذب مشتریان جدید می شوید.

باید در نظر بگیرید که طراحی سایت باعث آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با مشتریان می شود و به تنهایی راه حل شما برای مواجه با بحران در فروش و بازاریابی نیست بلکه عوامل دیگری در این بحران دخیل می باشند. بنابراین نیاز است تا استراتژی بازاریابی شما بازبینی شود و از تکنیک های دیجیتال مارکتینگ مانند: ایمیل مارکتینگ، تبلیغات آنلاین، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو و … استفاده شود و مورد بررسی قرار بگیرد. در این صورت طراحی وب سایت را می توان به عنوان راهکار موثر دیجیتال مارکتینگ برای حل بحران کسب و کار بر شمرد.

در مرحله اول با این سوال روبرو می شویم که، چرا طراحی سایت برای اشخاص و کسب و کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

در پاسخ باید بگوییم که داشتن یک شعبه شبانه روزی یا همان طراحی سایت حرفه ‌ای، بهترین انتخاب برای ویترین کسب و کار شما است. طراحی سایت این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا خدمات و محصولات ‌تان را در فضای اینترنت، چه در سطح بومی، چه در سطح کشوری و چه در سطح بین المللی با کمترین سرمایه گذاری در اختیار میلیون‌ها کاربر قرار دهید و به فروش و گسترش کار خود رونق بخشید.

به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای افزایش چند برابری درآمد خود اقدام به طراحی سایت حرفه ‌ای می‌کنند. ساخت سایت هویت کسب کار شما را به بازدیدکنندگان جدید و مشتریان قبلی نشان می‌دهد، از این رو وب سایت شما بستری را برای مشتریان شما فراهم می ‌آورد که به راحتی در هر ساعت از شبانه روز بتوانند محصولات و خدمات مورد نظرشان را سفارش دهند و با شما در تماس باشند. شما با طراحی سایت حرفه ای، تمام خدمات و محصولات را بر پایه یک بستر یکپارچه به فروش می‌رسانید و مشتریان را در سیستم قبیله سازی و باشگاه مشتریان مدیریت می‌کنید.

۷ ویژگی مهمی که هنگام طراحی وبسایت باید به آن دقت کرد:

  1. بکارگیری ابزارهای تحلیلی
  2. استفاده از رسانه‌های اجتماعی
  3. قراردادن محتوای کاربر پسند و با ارزش
  4. امنیت و سرعت بالا
  5. طراحی ساده و اختصاصی جامعه هدف و کسب و کار
  6. ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن سایت در همه وسایل در دسترس شما
  7. نقشه راه یا نوار مسیریابی

آیا به هر نحوی شده است، سایت راه اندازی کنیم؟

در حال حاضر تمامی مشاغلی که به صورت آنلاین فعالیت می کنند به خوبی می دانند طراحی سایت مشابه یک کارت ویزیت برای آن ها و کسب و کارشان الزامی است. از طرفی داشتن سایت به منزله یک کاتالوگ تبلیغاتی است که از این طریق می توانید تمامی محصولات تان را به مخاطبان خود نشان دهید. البته این کاتالوگ تبلیغاتی خیلی راحت برای میلیون ها کاربر قابل مشاهده است. در این صورت نیازی نیست که هزینه های زیادی متحمل شوید بلکه با کمی خلاقیت و ارائه محتوای کاربرپسند می توانید محصولات تان را تا چندین برابر جذاب تر و متمایزتر کنید.

در حقیقت منظور از اهمیت طراحی وبسایت، راه اندازی یک سایت حرفه ای است تا بدین وسیله بتوانید به نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهید و همچنین به کسب و کارتان اعتبار ببخشید، در غیر این صورت داشتن وب سایت هیچ کمکی به افزایش ترافیک و فروش شما نخواهد داشت.

7 مزیت عمده در زمینه طراحی سایت:

  1. دسترسی شبانه روزی به کلیه اطلاعات، خدمات و محصولات شما
  2. تبدیل ساعات در دسترس بودن شما از 8 ساعت کاری روز به 24 ساعت مجازی
  3. رشد و بهبود برندینگ شما در ذهن مشتریان فعلی و مخاطبان جدید
  4. افزایش قابلیت دسترسی در روزهای سال حتی روزهای تعطیل
  5. بهبود تجربه کاربر جهت ارتباط و تعامل و همکاری با شما
  6. بهبود قابلیت جستجو سریع در میان داده‌ها و اطلاعات
  7. بارگذاری محتوا، محصولات، خدمات و اخبار شما در کمترین زمان ممکن
درباره

تیم متخصص ما

ممکن است به عنوان صاحب کسب و کار بخواهید گزارشی از نحوه عملکرد سایت بدانید یا از بازدید صفحات سایت اطلاع داشته باشید و همچنین بنا به نیاز مخاطب ‌تان باعث ارتقاء سایت شوید؛ با بکارگیری ابزارهای تحلیلی به راحتی این امکان برای شما میسر می‌شود. در همین رابطه مجموعه دیجیتال مارکتینگ وب یار با تیم تخصصی خود در این زمینه بهترین مشاوره ها را به شما خواهد داد.

03191001334

کارهایی که ما انجام می دهیم

طراحی سایت فروشگاهی

یک پروژه پیچیده و بزرگ در دنیای طراحی وب به حساب می‌آید که می توانید به عنوان فروشگاه آنلاین یا یک شعبه شبانه روزی تمام خدمات و محصولات خود را به فروش برسانید و دارای درگاه پرداخت آنلاین است.

طراحی سایت فروشگاهی

یک پروژه پیچیده و بزرگ در دنیای طراحی وب به حساب می‌آید که می توانید به عنوان فروشگاه آنلاین یا یک شعبه شبانه روزی تمام خدمات و محصولات خود را به فروش برسانید و دارای درگاه پرداخت آنلاین است.

طراحی سایت فروشگاهی

یک پروژه پیچیده و بزرگ در دنیای طراحی وب به حساب می‌آید که می توانید به عنوان فروشگاه آنلاین یا یک شعبه شبانه روزی تمام خدمات و محصولات خود را به فروش برسانید و دارای درگاه پرداخت آنلاین است.

اطلاعیه ها

مهم نیست کدام پلن را برای شروع موفقیت و بستر سازی انتخاب می کنید؛ با توجه به تخصصمان در برنامه نویسی اختصاصی می توانیم ایده شمارا با هر بودجه ای برای شما تحلیل ، طراحی و اجرا نماییم.

6 ویژگی کلیدی یک وب سایت حرفه ای

طراحی سایت موثر و کارآمد به نیاز مخاطبان شما پاسخ داده و به کسب و کارتان اعتبار می دهد.

+145 مشتریان طراحی سایت
+100 کاربردهای یک سایت حرفه ای

سئو و بهینه سازی سایت

بهبود رتبه سایت برای نمایش در صفحات نتایج موتورهای جستجو

طراحی UI و UX

طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری است، که باعث جذب و ترغیب مخاطبان و ماندگاری‌شان در سایت و دیگر صفحات سایت می شود.

بازاریابی محتوایی

قراردادن محتوای ارزشمند و مفید برای جذب و نگهداری مخاطبان در سایت است.

ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن

این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده تا با گوشی‌های هوشمند همراه، لپ تاپ ها، تبلت ها به راحتی وارد سایت شده و به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند.

هاست و دامنه

داشتن هاست پرسرعت و دامنه پرقدرت بسیار مهم است، زیرا افزایش سرعت لود سایت بازدید آن و ماندگاری در صفحات را بالا می‌برد.

امنیت و پشتیبانی

امنیت بالا باعث شده تا کاربران با اطمینان اطلاعات‌شان را وارد کرده و با پشتیبانی های مکرر خرید شان را انجام دهند.

ما در مسیر موفقیت همراه شما هستیم

احتمال دارد شما در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی داشته باشید که با برقراری ارتباط آن ها با وبسایت خود، مشتریان خود را به سمت سایت و یا بالعکس هدایت می کنید، از این رو این تکنیک باعث اعتبار کسب و کار شما، افزایش فروش شما خواهد شد و به بهتر شناخته شدن برند شما کمک خواهد کرد.

به علت در دسترس بودن گوشی‌های هوشمند همراه، لپ تاپ ها، تبلت ها و… جستجو در آن‌ها برای برطرف شدن نیاز مخاطبان اهمیت آن را پر رنگ می‌کند و این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده تا با گوشی خود به راحتی وارد سایت شده و به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند.

شما با راه اندازی وب سایت می توانید نقشه مسیر مشتری را به بهترین نحو ممکن برای کاربرانتان ترسیم کنید که مانند یک GPS عمل کرده و مشتریانتان را به راحتی به صفحات مربوطه از جمله صفحه محصولات و خدمات و وبلاگ شما، هدایت کند.

داشتن هاست پرسرعت و دامنه پرقدرت، یاری‌گر سایت شما است، چون افزایش سرعت لود سایت بازدید آن را بالا می‌برد و با امنیت بالا باعث شده تا کاربران به راحتی اطلاعات‌شان را وارد کرده و خریدشان را انجام دهند. در این صورت سایتی که از سرعت و امنیت بالایی برخوردار باشد از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردار است و اعتماد آن ها را بهتر جلب می کند. در صورتی که نیاز به مشاوره در این خصوص داشتید ما در خدمت شما هستیم. در صورت راهنمایی و مشاوره برای بستری مطمئن جهت راه اندازی و طراحی سایت قدرتمند، پرسرعت و ماندگار مشاوران ما از اول این مسیر تا انتها در کنار شما قرار خواهند گرفت.

به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.

نحوه انتخاب یک شرکت موفق در زمینه طراحی سایت در اصفهان

برای انتخاب یک شرکت حرفه ای در زمینه طراحی سایت در اصفهان لازم است بدانید که منظور شما از بهترین شرکت چیست؟ و باید چه چیزی را مدنظر قرار دهید؟ بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان شامل چه ویژگی هایی است:

  • وجود نمونه کارهای حرفه ای در رزومه
  • ارتباط و همکاری با مشتریان در طولانی مدت و چندین ساله
  • منعقد کردن قرارداد شفاف و مشخص کردن وظایف هر دو طرف در شروع قرارداد
  • اجتناب از شعارهای تبلیغاتی و ارائه مشاوره دقیق و شفاف
  • بررسی نیازهای پروژه پیش از بستن قرارداد و اعلام تعرفه
  • مشخص کردن زمان برای برگزاری جلسات حضوری یا آنلاین در صورت ضرورت
  • برقراری ارتباط دائمی با کارفرما در طول مسیر مشخص نیازهای پروژه
  • آنالیز کردن رقبا و تعیین استراتژی براساس آن ها
  • متعهد بودن به انجام به موقع پروژه ها و ممانعت از به تعویق افتادن کارها

طراحی سایت حرفه ای برای کسب و کار شما

در وهله اول مهم‌ترین موردی که باعث جلب توجه کاربران به سایت می‌شود طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری (UX و UI) است که باعث ترغیب آنها و ماندگاری‌شان در سایت و دیگر صفحات سایت شده تا اینکه سریع از آن خارج نشوند. این از موارد اساسی در طراحی سایت محسوب می‌شود که تیم طراح گرافیک وب یار با تخصص خود در این زمینه در کنار شما قرار خواهد گرفت.

قبل از طراحی سایت، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تعیین هدف: قبل از هر چیز، باید هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید. آیا می‌خواهید فروشگاه آنلاین یا یک سایت شرکتی یا شاید یک سایت شخصی راه‌اندازی کنید؟
  2. تحقیقات: با توجه به هدف شما، باید بازار مورد نظرتان را بررسی کنید. باید بدانید کدام رقبا در صنعت شما وجود دارند و چگونه می‌توانید از آن‌ها متمایز شوید؟

حالا که هدف و بازار خود را مشخص کرده‌اید، باید شروع به طراحی سایت کنید. با گام اول تصمیم بگیرید که سایت شما چگونه طراحی شود؟ از چه نوع رنگ‌ها، قلم‌ها و تصاویری استفاده کنید؟ برای این منظور می‌توانید از قالب‌های آماده و یا از کدنویسی حرفه‌ای به صورت شخصی سازی شده برای طراحی سایت استفاده کنید که بنا به سلیقه، درخواست و نوع فعالیت کسب و کار شما در نظر گرفته می‌شود. ما می‌توانیم به شما مشاوره و آگاهی داده تا انتخابی مناسب و ایده‌ آل داشته باشید.

+145 پروژه های موفق
+100 کاربردهای یک سایت حرفه ای

با طراحی سایت حرفه ای در کسب و کار خود بدرخشید

ممکن است شما به عنوان صاحب برند یا کسب و کار برای سفارش طراحی سایت با سوالات زیر دچار تردید شده باشید:

اگر به دنبال مجموعه‌ای هستید تا خدمات پشتیبانی گسترده‌ای را به شما ارائه دهد تا بتوانید با خیال راحت راه اندازی و طراحی سایت را برای کسب و کارتان سفارش دهید و یا نحوه طراحی سایت، زمان تحویل سایت و یا ویژگی‌ها و امکاناتی که در طراحی سایت برایتان مهم است فکر شما را درگیر خود کرده است، مشاوران تیم مجموعه وب یار با آگاهی کامل شما را تا آخر این مسیر هدایت خواهند کرد که بهترین نتیجه و خروجی را دریافت کنید.

برای طراحی سایت در اصفهان، می‌توانید با مجموعه وب یار در تماس باشید، چون مجموعه وب یار نه تنها با تیمی حرفه ای، سایت شما را طراحی و راه اندازی خواهد کرد. بلکه تا انتهای مسیر به عنوان مشاوری دلسوز در کنار شما خواهد بود تا با پشتیبانی خود به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند.

قبل از انتخاب، بهتر است نمونه کارهای ما را بررسی کرده و با ما در مورد نیازهای خود صحبت کنید تا بتوانید یک تصمیم عالی بگیرید. با رعایت این مراحل، می‌توانید یک سایت حرفه ‌ای و جذاب راه ‌اندازی کنید و به رشد و توسعه کسب و کار خود در فضای دیجیتال کمک کنید.


نمونه پروژه های انجام شده

پلن خود را انتخاب کنید

درخشان

قیمت از 3,900,000 تومان
  • 1 ساعت مشاوره نقشه و مسیر راه
  • انتخاب گرافیک قالب توسط شما
  • واکنش گرا (موبایل فرندلی)
  • پروتکل ارتباط امن (SSL)
  • تحویل زودهنگام
  • بارگذاری محتوا
  • امنیت و پشتیبانی سه ماهه (قابل تمدید)
  • هدیه: هاست یکساله با حجم 1GB و دامنه ir.

برنزی

قیمت از 5,900,000 تومان
  • 3 ساعت مشاوره نقشه و مسیر راه
  • اختصاصی کردن قالب سایت شما
  • طراحی 4 صفحه طبق نیاز شما
  • واکنش گرا (موبایل فرندلی)
  • پروتکل ارتباط امن (SSL)
  • تحویل یک هفته ای
  • هدیه: هاست یکساله با حجم 2GB و دامنه ir. امنیت و پشتیبانی سه ماهه (قابل تمدید)

نقره ای

قیمت از 12,900,000 تومان
  • 5 ساعت مشاوره نقشه و مسیر راه
  • طراحی قالب اختصاصی با نظر شما
  • طبق استانداردهای UI/UX
  • واکنش گرا (موبایل فرندلی)
  • پروتکل ارتباط امن (SSL)
  • اتصال به شبکه‌های اجتماعی
  • امنیت و پشتیبانی سه ماهه (قابل تمدید)
  • امنیت و پشتیبانی سه ماهه (قابل تمدید)
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • ثبت در گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس
  • اتصال به چت آنلاین
  • تحویل ۱۰ الی ۱۵ روزکاری
  • هدیه: هاست یکساله با حجم 4GB و دامنه ir. و com.

طلایی

قیمت از 12,900,000 تومان
  • تمامی امکانات پکیج نقره ای
  • +
  • 10 الی 20 ساعت مشاوره نقشه و مسیر راه
  • فروشگاه پیشرفته محصولات
  • اتصال به درگاه های پرداخت آنلاین
  • طراحی تصاویر و بارگذاری 20 محصول
  • دسته بندی پیشرفته محصولات
  • آموزش کار با سایت
  • تحویل 20 الی 3۰ روزکاری
مشاوره انتخاب پلن

مقایسه طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت قالب های آماده

اگر تجربه تلخ استفاده از قالب های آماده و نال شده را دارید که دستتون را در شخصی سازی کردن وب سایت شما طبق نیازتان بسته است پیشنهاد ما به شما استفاده از قالب های اختصاصی وب یار است که به صورت کدنویسی شده طبق نیاز شما وبسایت شما شخصی خواهد شد و با بهترین کیفیت طبق نیاز بازار و به صورت بهینه به شما ارائه خواهد شد.

بر اساس نیاز های مشتریان و ایده های شما و پس از جلسه مشاوره و پخته شدن ایده خام شما، آن را بررسی و پس از تایید، طراحی و برنامه نویسی می کنیم. در همین حین به برنامه ریزی استخراج کلمات کلیدی و سئو و افزایش مشتریان و تست سایت می پردازیم.

خیر، بر اساس نیاز های مشتریان و ایده های شما دست ما برای اقدامات بعدی سایت باز است: از جمله سئو، طراحی گرافیکی، آنالیز شبکه های اجتماعی، تحلیل رقبا و مشاوره در همه زمینه های دیجیتال مارکتینگ.

سایت تان را بر اساس مخاطب هدف، رنگ سازمانی، برنامه فروش و دیجیتال مارکتینگی که طراحی می کنید، برنامه ریزی کنید و نه بر اساس چیدمان وساختار یک سایت یا قالب آماده که سرمایه گذاری شما به هزینه تبدیل نشود.

بله، پس از طراحی و برنامه نویسی سایت اگر مایل هستید که خودتان تولید محتوا و محصول گذاری را انجام دهید، طبق آموزش های ضبط شده که در اختیارتان قرار می گیرد باید این امر را انجام دهید. البته بهتر است این کار توسط متخصص دیجیتال مارکتینگ برنامه ریزی و توسط تیم حرفه ای باعث بهینه سازی و ورود مشتری گردد.

باید بررسی شود که امکانات و درخواست های شما از سایت قبلی خود چه مواردی بوده و الان چه مواردی را نیاز دارید و آیا این امر از نظر زمانی و مالی و پیاده سازی بستر قبلی کار درستی است یا خیر.

سخن پایانی

نکات مهمی که در این گفتار به آن پرداخته شد این بود که چرا طراحی سایت برای اشخاص و کسب و کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟ طراحی سایت کمک می کند تا محصولات و خدمات را به مشتریان هدفتان معرفی کنید تا به فروش و رشد کسب و کارتان منجر شود. مهم ترین ویژگی هایی که هنگام طراحی سایت باید به آن ها توجه کرد شامل به کارگیری ابزارهای تحلیلی، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، قراردادن محتوای کاربر پسند و با ارزش، امنیت و سرعت بالا و … هستند. طراحی سایت از این جهت حائز اهمیت است که بتواند به نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهد. از جمله مزیت های طراحی وب سایت: قابل دسترس در هر ساعت از شبانه روز، رشد و توسعه برندینگ کسب و کارتان در ذهن مشتریان فعلی و مخاطبان جدید و… است. قبل از طراحی سایت باید ابتدا هدف را تعیین کنید و در مرحله بعدی بررسی و آنالیز کردن رقبا است. سپس با تفاوت طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی آشنا شدیم که در سایت فروشگاهی محصولات به فروش می رسد و در سایت های خدماتی، خدمات و نمونه کارها به مشتریان ارائه می شود و به برندسازی آن ها کمک می کند.

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه طراحی سایت با ودرپرس، سایت اختصاصی به صورت کد نویسی، طراحی فروشگاه اینترنتی با رعایت طراحی واکنش گرا (ریسپانسو)، امنیت، سرعت، ماندگاری و… کافیست با مشاوران وب یار در ارتباط باشید.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.