سفارش تولید محتوا

``انسان به واسطه قدرت قلم (تولید محتوا) به ملاقات تمدن رفت.``

آیا تابحال فکر کردید که سفارش تولید محتوا چقدر می تواند برای کسب و کار شما حیاتی باشد؟ در پاسخ باید گفت تولید محتوا در دنیای دیجیتال برای توسعه کسب و کارتان، افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است. تولید محتوا در اصفهان به دلیل وجود کسب و کارهای مختلفی که نیاز به محتوای با کیفیت و جذاب برای مخاطبان هدف خود دارند بسیار مهم است. بعد از ثبت سفارش تولید محتوا، تیم های تولید محتوا می توانند از روش های متفاوتی از جمله: تحقیق و آنالیز رقبا، بررسی نیازهای مخاطبان هدف، طراحی استراتژی های بازاریابی، تولید محتوای چند رسانه ای مثل (ویدیوها، تصاویر و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها) استفاده کنند.

از مهم ترین دلایل تولید محتوا برای سایت :

  1. جذب مخاطبان هدف: محتوای خوب و کاربر پسند می تواند نظر مخاطبان شما را به سمت وبسایت تان جلب کند و موجب افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت گردد.
  2. افزایش رتبه در موتورهای جستجو: محتوای با کیفیت این قابلیت را دارد که موجب بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو شود و در نتیجه تعداد بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش خواهد داد.
  3. جلب اعتماد نظر مخاطبان: تولید محتوای مناسب و به روز باعث اعتماد سازی کسب و کار شما در میان مخاطبان هدف تان می شود که در نهایت منجر به افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد.
  4. بهبود تجربه کاربری (UX): محتوای مناسب و جذاب می تواند به بهبود تجربه کاربری، افزایش مخاطبان تان، تعداد بازدیدکنندگان و زمان بازدید از سایت شما منجر شود.
  5. ارتباط با مخاطبان هدف: تولید محتوای خوب به ارتباط مستقیم با مخاطبان شما کمک می کند و موجب بالا رفتن اعتماد و رضایت آن ها می شود.
    در واقع، محتوا به عنوان یکی از مهم ترین و کلیدی ترین عوامل در موفقیت کسب و کارتان در دنیای دیجیتال به شمار می رود و اینجاست که می گوییم محتوا پادشاه است، بنابراین باید به تولید و ارائه محتوای با کیفیت توجه کرد.

مهم ترین ویژگی های محتوایی که مجموعه وب یار انجام می دهد

تولید محتوا برای سایت به منظور جذب مخاطبان هدف، بهبود تجربه کاربری و افزایش فروش در دنیای دیجیتال بسیار ضروری است که می توان به ویژگی های زیر اشاره نمود:

راه های رشد و توسعه کسب و کارها با دیجیتال مارکتینگ

تحولی در مسیر بازاریابی دیجیتال شما

+98 مشتریان بازاریابی دیجیتال
+100 کاربردهای بازاریابی دیجیتال

رشد جایگاه کلمات کلیدی در گوگل

وقتی سایت تان را با محتوای با ارزش و کاربر پسند بروز رسانی می کنیم ، گوگل کاربران مد نظرتان را به سمت سایت شما هدایت می کند.

استفاده از تصاویر شکیل و واتر مارک

نگران سختی انجام واتر مارک لوگوی تان برروی تصاویر نباشید. برند شما را برای همیشه در ذهن مخاطبین تان هک می کنیم.

سئو و بهینه سازی محتوا برای همه

با هدف چند برابر کردن ورودی کاربران سایت تان از گوگل ، محتواهایی حرفه ای برای کمک به کاربران نوشته می شود، این یعنی بُرد بُرد.

هدایت کاربران به سمت قیف فروش

تولید محتوا بازنویسی یا کپی محتوا نیست، تولید محتوا یعنی خلق محتوایی بازاریابی شده و با ارزش برای جلب و هدایت کاربران به خرید است.

طراحی بستر الگوریتم لینک سازی

با رعایت الگوریتم های سئو تکنیکال و یکی از مهمترین آنها یعنی الگوریتم لینک سازی ارزش محتواها را به کلمات کلیدی اصلی هدایت می کنیم.

رشد جایگاه کلمات کلیدی در گوگل

وقتی سایت تان را با محتوای با ارزش و کاربر پسند بروز رسانی می کنیم ، گوگل کاربران مد نظرتان را به سمت سایت شما هدایت می کند.

قیمت سئو

4 مزیت اصلی تولید محتوا برای سایت

با تولید محتوا برای سایت می توان مزیت های زیادی برای کسب و کارتان ایجاد کنید. به 4 مزیت عمده در این رابطه می پردازیم:

  1. اعتماد سازی: تولید محتوای ارزشمند به کسب و کارتان اعتماد بیشتری خواهد داد و باعث افزایش فروش شما خواهد شد.
  2. افزایش اطلاعات در مورد مخاطبان: تولید محتوای قوی باعث افزایش اطلاعات شما درباره مخاطبان تان خواهد شد. با بررسی و تحلیل محتوای تولید شده و دیدگاه های آن ها به خوبی می توانید به نیازهایشان پاسخ دهید.
  3. تولید سرنخ: با تولید محتوای مناسب، مرتبط و معتبر می توانید به جذب سرنخ های زیادی برای کسب و کار خود کمک کنید.
  4. افزایش فروش: تولید محتوای خوب، فروش محصولات و خدمات شما را افزایش می دهد و می توانید آن ها را به خرید محصولات و خدمات خود تشویق کنید.

روند تولید محتوای ما

بازاریابی محتوا

رعایت اصول نگارشی، ویرایشی محتوا

استفاده از چک لیست محتوا

تولید محتوا سئو شده

چگونه سفارش تولید محتوا دهم؟

در صورتی که برای سایت تان نیاز به تولید محتوا، تولید محتوا رپورتاژ دارید و … ، می توانید با آژانس تولید محتوا وب یار تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن نیروهای متخصص در حوزه تولید محتوا، بازاریابی محتوا برای محصولات، خدمات و … یاری گر شما هستند.

09133886881

مزیت ها

انواع مختلف تولید محتوا برای سایت چه مواردی هستند؟

به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.

چه محتواهایی برای جذب مخاطبانتان مناسب است؟

برای جذب مخاطبان تان باید محتوای ارزشمند و جذاب تولید کنید. چند نمونه از محتواهایی که می تواند برای جذب مخاطبان شما مناسب باشد عبارت است از:

  1. تولید محتوای آموزشی: محتوای آموزشی نظیر آموزش های ویدیویی، مقالات آموزشی، پادکست های آموزشی و راهنماها است؛ این دست از محتواها باعث می شود تا مهارت های جدیدی یاد بگیرید.
  2. تولید محتوای تفریحی: این نوع محتواها اعم از میم‌ ها، ویدیوهای خنده دار، بازی ‌ها، مسابقات مختلف، طنز‌ها هستند که به موجب آن مخاطبان تان از زندگی نهایت لذت و بهره را ببرند.
  3. تولید محتوای خبری: محتوای خبری شامل رویدادها، اخبار جدید، تحولات مختلف در جامعه و دنیای کسب و کارتان است. با این نوع محتواها می توانید از آخرین و بروزترین خبرها آگاه شوید.
  4. تولید محتوای نظری: این محتوا به تحلیل بازار، نظرات و پژوهش های مختلف می پردازد و به مخاطبان هدف شما کمک می کند تا برای تصمیم گیری های خود بتوانند با نظرات مختلف آشنا شوند.
  5. محتوای تجربی: محتوای تجربی عبارتند از داستان ها، مصاحبه ها، تجربیات شخصی و غیره که به مخاطبان شما کمک می کند تا از تجربیات دیگران آگاه شوند و از آن ها الهام بگیرند.

مشاوره رایگان
برای نگارش محتوا

همکاران ما تمام و کمال در زمینه تولید محتوا در خدمت شما هستند، پس هر سوالی دارید از ما بپرسید.

09133886881

چگونه می‌توانید محتوای خود را در بسترهای مختلف منتشر کنید؟

بسترهای محتوا به محل انتشار و تولید محتوا گفته می شود که در فضای دیجیتال این بسترها متفاوت هستند از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وب سایت: یکی از مهم ترین بسترهای محتوا در فضای دیجیتال است. شما می توانید با سفارش تولید محتوا برای سایت تان آن ها را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید.
  • بلاگ یا وبلاگ: شما می توانید در بستر دیجیتال یک وبلاگ برای کسب و کارتان بسازید و محتواهای خود را با مخاطبان تان به اشتراک بگذارید.
  • پادکست: برای مخاطبان هدفتان محتوای صوتی جذاب و ارزشمند ارائه دهید.
  • ویدئو: با تولید محتوا هایی در قالب ویدیو مخاطبان تان را به سمت خود ترغیب کنید.
  • ایمیل: با ارسال ایمیل های کاربر پسند و جذاب ارتباطات موثری با آن ها برقرار کنید.
    شما می توانید بسته به نوع محتوایی که تولید می کنید بسترهای مناسبی را برای جذب مخاطبان تان انتخاب کنید تا بهترین بازخورد را از آن ها دریافت کنید.
  • پادکست: برای مخاطبان هدفتان محتوای صوتی جذاب و ارزشمند ارائه دهید.
  • ویدئو: با تولید محتوا هایی در قالب ویدیو مخاطبان تان را به سمت خود ترغیب کنید.
  • ایمیل: با ارسال ایمیل های کاربر پسند و جذاب ارتباطات موثری با آن ها برقرار کنید.
    شما می توانید بسته به نوع محتوایی که تولید می کنید بسترهای مناسبی را برای جذب مخاطبان تان انتخاب کنید تا بهترین بازخورد را از آن ها دریافت کنید.
  • شبکه‌های اجتماعی: از دیگر بسترهای محتوایی در شبکه های اجتماعی می توان فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین را نام برد تا به راحتی محتوا در دسترس مخاطبان تان قرار گیرد و از این طریق به سمت کسب و کار شما هدایت شوند. مجموعه وب یار نیروهای مسلط و حرفه ای در زمینه بازاریابی محتوا برای همه بسترها از جمله شبکه های اجتماعی دارد که شما می توانید در فضاهای مجازی نیز به مخاطبان جدید دست یابید تا در نهایت منجر به افزایش فروش محصولات و خدمات شما گردد. جهت سفارش تولید محتوا با وب یار تماس بگیرید.

تقویم محتوا چه کاربردی دارد؟

تقویم محتوا یک ابزار بسیار موثر در استراتژی محتوای شما است که کمک خواهد کرد تا با برنامه ریزی و مدیریت محتوای خود را بهبود بخشید. با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید محتوای تان را زمانبندی کنید و براساس رویدادها، تاریخ های مهم و همچنین هدف کسب و کارتان، محتوا را برنامه ریزی کنید تا در طول سال به بهره وری بیشتری دست یابید. 4 مزیت عمده داشتن یک تقویم محتوایی:

  • راهکاری برای افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان در دسترس شما می گذارد.
  • اولویت بندی و سازماندهی مسئولیت ها را راحت تر می کند.
  • با یک نگاه از وضعیت محتوایی خود آگاه می شوید.
  • دید گسترده تری از محتوای کسب و کارتان به شما می دهد.

حالا که هدف و بازار خود را مشخص کرده‌اید، باید شروع به طراحی سایت کنید. با گام اول تصمیم بگیرید که سایت شما چگونه طراحی شود؟ از چه نوع رنگ‌ها، قلم‌ها و تصاویری استفاده کنید؟ برای این منظور می‌توانید از قالب‌های آماده و یا از کدنویسی حرفه‌ای به صورت شخصی سازی شده برای طراحی سایت استفاده کنید که بنا به سلیقه، درخواست و نوع فعالیت کسب و کار شما در نظر گرفته می‌شود. ما می‌توانیم به شما مشاوره و آگاهی داده تا انتخابی مناسب و ایده‌ آل داشته باشید.

+100 پروژه های موفق
+600 کاربردهای یک سایت حرفه ای

چگونه می‌توانید بهترین محتوا را برای سایت خود ایجاد کنید؟

برای ایجاد محتوای مناسب برای سایت تان، می توانید از رویکردهای زیر استفاده کنید:

  1. تعیین هدف: ابتدا باید هدف خود را برای ایجاد محتوا مشخص کنید. این هدف ممکن است افزایش ترافیک، جذب مخاطبین جدید، افزایش فروش و غیره باشد.
  2. تحقیق: پس از مشخص کردن هدف، باید تحقیقاتی در مورد موضوع مورد نظر خود انجام دهید و بازخوردهای کاربران را بررسی کنید. همچنین باید به محتوای رقبا و مشابه خود نیز دقت کنید و تلاش کنید تا محتوای بهتر و متمایزتر از آن ها ارائه دهید.
  3. انتخاب نوع محتوا: باید محتوایی مناسب برای هدف خود انتخاب کنید. برای مثال، می توانید از محتوای متنی، ویدیویی، تصویری، صوتی و گرافیکی و یا ترکیبی استفاده کنید.
  4. بازاریابی محتوا(content marketing): باید محتوایی تولید کنید که خوانندگان خود را جذب کند و نیازهای آنها را برطرف کند. محتوای شما باید ارزشمند، منحصر به فرد و جذاب باشد.
  5. ارائه اطلاعات مفید: باید به خوانندگان خود اطلاعات مفید و جدید ارائه دهید. همچنین باید توانایی تبیین و توضیح مفاهیم را داشته باشید.
  6. بهبود سئو: محتوای شما باید بهینه شده باشد تا در موتورهای جستجو بهتر دیده شود. باید از کلیدواژه‌های مناسب استفاده کنید و سعی کنید تا ساختار و قالب محتوای خود را بهینه کنید.
  7. ارائه محتوای به‌روز: باید محتوای خود را به‌روز نگه دارید و همیشه تلاش کنید محتوای جدید و ارزشمندی ارائه دهید تا مخاطبان خود را جذب کنید.

6 استراتژی محتوای قدرتمند که باید به آن ها توجه کرد:

استراتژی محتوا مجموعه ای از اقداماتی شامل تولید، انتشار، توزیع محتوای مفید و ارزشمند است و به کسب و کارها کمک می کند تا محتوای خود را بر مبنای نیاز مخاطبان هدف تولید کنند تا باعث افزایش بازدید سایت گردد. از جمله اقدامات استراتژی محتوا می توان به مواردی از این دست اشاره کرد:

  1. مشخص کردن هدف: اولین و مهم ترین گام تعیین هدف است. آیا می خواهید با محتوای خود به فروش بیشتری دست یابید؟ یا قصد دارید به مخاطبان خود آموزش دهید؟ یا صرفا برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبان تان است؟ با مشخص نمودن هدف اصلی تان می توانید استراتژی محتوایی خودتان را بر همین اساس تنظیم کنید.
  2. شناخت مخاطبان هدف تان: باید نسبت به نیازها و علایق مخاطبان خود آشنا باشید، سپس بر اساس آنها محتوا تولید کنید، بدین وسیله باعث افزایش رضایت و خرسندی آن ها از کسب و کارتان خواهید شد.
  3. برندینگ: براساس برندینگ کسب و کارتان محتوایی تولید کنید تا از این طریق بتوانید برندتان را بهتر و متمایز تر از سایر رقبا معرفی کنید.
  4. تولید محتوای مناسب: محتوای هدفمند و جذاب براساس نیاز مخاطبان خود تولید کنید که باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت و دیگر بسترهای شما شود.
  5. توزیع محتوا: لازم است که در بهترین بسترهای مربوط به حوزه کسب و کار خود محتوایی اعم از محتوای وبسایت، بلاگ، شبکه های اجتماعی، پادکست، ایمیل، ویدیو منتشر کنید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید.
  6. استراتژی محتوا بر پایه اهداف خاص و نیازهای مخاطبان شما تنظیم می شود، سپس اقدامات مناسبی جهت تولید، انتشار و توزیع محتوا انجام دهید.

چک لیست تولید محتوا برای سایت شامل چه مواردی می شود؟

چک لیست محتوا یک ابزار کمکی در تولید محتوا است. تا شما بتوانید برای محتوای تان یک سری مراحل را از ابتدا تا انتشار آن طی کنید بدون این که چیزی از قلم بیافتد. مواردی که در چک لیست محتوا باید بررسی کنید:

پیشنهاد می کنیم برای سایت خود از چک لیست محتوا و محتوای سئو شده استفاده نمایید. خصوصیت این محتوا جذاب و مفید بوده و دارای تصاویر گرافیکی، پادکست و فیلم و … می باشد و علاوه بر آن موتورهای جستجو به راحتی می توانند آن را به مخاطبان شما نمایش دهند. سئو محتوا دارای محتوای منحصر به فردی است، زیرا در آن از کلمات کلیدی استفاده شده و از ساختار مناسبی برخوردار است. تهیه محتوای سئو شده در نتایج جستجو گوگل مفید بوده و منجر به بهبود رتبه سایت می شود که این عامل در افزایش بازدید و ترافیک سایت شما نقش مهمی دارد پس عجله کنید و هر چه سریع تر برای سفارش تولید محتوا اقدام نمایید. وب یار یکی از بهترین شرکت های سفارش تولید محتوا در اصفهان است که در حوزه بازاریابی محتوا (Content marketing) فعالیت دارد. شما می توانید سفارش تولید محتوا، تولید رپورتاژ، تولید محتوای محصول و تولید محتوای ویدیویی و … داشته باشید. وب یار با داشتن نیروی های متخصص و دانش نویسندگان برجسته و خلاق خود در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت آنلاین محتوای تولید شده را در اختیار شما قرار می دهد.

تعرفه تولید محتوا در اصفهان

تعرفه تولید محتوای سایت در شرکت های تولید محتوا در اصفهان با توجه به عواملی از جمله: تعداد کلمه، نوع محتوا (تخصصی یا عمومی، تالیفی یا ترجمه ای)، رعایت نکات نگارشی و ویرایشی، محتوای سئو شده، سطح کیفیت و زبان مورد نظر مشخص می شود. البته شما برای تولید محتوای سایت لازم است به بررسی و تحلیل بازار رقبا، نیاز کاربران تان پرداخته تا بتوانید محتوای مفید و ارزشمندی به مخاطبان خود ارائه دهید.

گفتار پایانی

تولید محتوا از جمله مهم ترین و اصلی ترین فعالیت هر کسب و کاری در فضای اینترنت است. محتوای با کیفیت و کاربر پسند می تواند سیل عظیمی از مخاطبان هدفتان را به سمت سایت و شبکه های اجتماعی شما هدایت کند، بنابراین لازم است تا اصول تولید محتوای جذاب و ارزشمند را بدانید. کم رنگ ترین جوهرها از قوی ترین حافظه ها ماندگارترند. اگر مجذوب یادگیری و مشاوره در زمینه تولید محتوا و بازاریابی محتوا (Content marketing) شدید فرصت را از دست ندهید، همین حالا با مجموعه وب یار تماس بگیرید تا مشاوران وب یار با قلم تخصصی خود تولید محتوای شما را برحسب نیاز کسب و کار شما و سلیقه مخاطبان تان تولید کنند.


پلن خود را انتخاب کنید

پلن تولید محتوای پایه

ماهانه 3,985,000 تومان
  • بررسی عناوین ارسالی کارفرما
  • بازنویسی 10 محتوا حداکثر 700 کلمه ای
  • ویراستار نگارشی هر محتوا
  • استفاده از کلمه کلیدی در محتوا
  • قراردادن تصویر در محتوا
  • بازنویسی محصولات برای هر دسته
  • ارسال گزارش تحویل در پایان ماه
  • جمع بندی در پایان هر محتوا
  • دریافت نظرات کارفرما در ابتدای و انتها ماه
  • تحلیل و ارائه پیشنهادات پیشرفت سایت

پلن تولید محتوای استاندارد

ماهانه 5,985,000 تومان
  • پیشنهاد در انتخاب کلمات کلیدی
  • بازنویسی 15 محتوای خوانا و روان
  • مقدمه نویسی و نتیجه گیری در محتوا
  • رعایت اصول کلی سئو در محتوا
  • قرار گیری تصاویر همراه با واتر مارک
  • بازنویسی محصولات برای هر دسته
  • ارسال گزارش تحویل در پایان ماه
  • ایجاد لینک سازی داخل
  • تعامل و هماهنگی ماهانه با کارفرما
  • آنالیز برخی از صفحات فرود کاربران سایت

پلن تولید محتوا و سئو حرفه ای

ماهانه 7,985,000 تومان
  • آنالیز و انتخاب تخصصی عناوین و کلمات کلیدی
  • تولید 20 محتوای اختصاصی و جذاب
  • بازاریابی خدمات و محصولات در محتوا
  • سئو و بهینه سازی محتوا برای گوگل
  • انتخاب تصاویری شکیل و سئو آن
  • بهینه سازی دسته ها و محصولات
  • آنالیز ماهانه داخلی کامل سایت
  • طراحی الگوریتم لینک سازی سئو داخلی
  • تعامل و هماهنگی روزانه با کارفرما
  • طراحی لندینگ ها ی جذب مخاطب
مشاوره انتخاب پلن

محتوا پادشاه است

سوالات متداول

پیش نیاز هر امری در بازاریابی دیجیتال محتواست که باید به بهترین نحو تولید و ما را به مخاطب هدفمان برساند.

هر نوع اطلاعات ارزشمند و مفیدی که توسط هر رسانه ای منتقل می شود، می تواند محتوا نامیده شود اعم از ویدیوها، مقالات، اسلایدها، اینفوگرافی ها، وبلاگ ها، پادکست ها، کتاب های الکترونیکی، وبینارها و غیره نوعی محتوا محسوب می شوند که هر کدام از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

پاسخ این سوال می تواند هم مثبت باشد هم منفی. محتوا بایستی به صورت منظم و پیوسته انجام شود. یکی از ساده ترین و موثرترین شیوه ها استفاده مجدد از مطالب است. این کار نیاز به تولید محتوا در یک قالب و چندین بار کار مجدد برای استفاده از همان اطلاعات در قالب های دیگر مثل پادکست یا اینفوگرافیک دارد.

در ابتدا باید مخاطب هدفتان را مشخص کنید سپس براساس نیاز و علایق مخاطب هدفتان محتوا تولید کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد بودن بازاریابی محتوا نسبت به بازاریابی سنتی این است که ارتباطات یک طرفه نیست.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.