بهینه سازی و سئو سایت در تهران

سئو و بهینه سازی سایت شاه کلید فروش کسب و کارها

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا من به سئو و بهینه سازی سایت نیاز دارم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت، تکنیک ها و روش هایی جهت کسب رتبه برتر در نتایج موتورهای جستجو هستند. با توجه به اینکه امروزه سئو یکی از بهترین و مناسب ترین شیوه های تبلیغات به شمار می رود، از این رو می تواند نقش بسزایی در رونق و توسعه کسب و کار شما ایفا کند.

یکی از مهمترین دلایلی که سایت شما نیاز به سئو دارد، مخاطبان هدف تان است که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با محصولات برند شما هستند. با سرچ در موتورهای جستجو، وب سایت شما را انتخاب می کنند که این امر موجب افزایش بازدید سایت می شود و در نهایت تعداد مشتریان بالقوه شما افزایش می یابد.

مهم ترین مزایای سئو سایت در کسب و کارها

  • معرفی برندتان به تعداد زیادی از مخاطبان: یکی از مهم ترین و اساسی ترین مزیت های سئو سایت برای کسب و کارها این است که در فضای اینترنت تعداد زیادی مخاطب با آن آشنا می شوند.
  • افزایش بازدید سایت کسب و کار شما: زمانی که سایت کسب و کار تان سئو می شود و در موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب می کنید، افراد زیادی روی سایت شما کلیک کرده و تعداد بازدید سایت افزایش می یابد و علاوه بر این محتوای با کیفیت نیز به این مهم کمک کرده و احتمال افزایش نرخ تبدیل را بالا می برد و احتمال زیادی دارد افرادی که وارد سایت شما می شوند به مشتری تبدیل شوند.
  • کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو و اعتبار کسب و کار تان در بین مشتریان: اغلب کاربران به سایت هایی که در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار دارند، اعتماد می کنند؛ زیرا از لحاظ محتوا و نیاز مخاطب، از کیفیت بهتری برخوردار هستند، بنابراین برای دریافت اعتبار کسب و کارتان باید از اصول سئو سایت پیروی کنید تا بتوانید جایگاه خود را در گوگل ارتقاء دهید و حفظ کنید.

7 اصل مهم در سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو:

  1. انتخاب کلمات کلیدی مناسب
  2. محتوای جذاب و کاربر پسند
  3. ساختار URL متناسب با محتوای وب سایت
  4. استفاده از برچسب های Meta شامل:(عنوان، توضیحات متا، کلمات کلیدی وب سایت) براساس محتوای سایت شما که به کسب رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو کمک می کند.
  5. انتخاب لینک های داخلی مناسب و لینک های خارجی معتبر متناسب با محتوای سایت
  6. افزایش سرعت لود صفحات جهت ارزیابی سایت
  7. بهینه سازی تصاویر در سرعت بارگیری سایت بسیار موثر است.

به طور کلی سئو سایت و بهینه سازی موتورهای جستجو یک فرایند پیچیده و جدیدی است که باید به صورت پیوسته برای بهبود رتبه وب سایت شما انجام شود.

اگر قصد دارید با استفاده از سئو، کسب و کار اینترنتی خود را گسترش دهید، این کار را به افراد متخصص و حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ بسپارید. وب یار به کسب و کار شما کمک می کند تا با بهترین روش ها بتوانید رتبه سایت تان را در گوگل ارتقا دهید و مشتریان بالقوه تان تبدیل به مشتریان بالفعل شوند و اساسا اگر قاعده ای همچون سئو به صورت حرفه ای و به دست متخصصین این حوزه انجام نشود تبعات سنگین و زیان باری برای کسب و کار و بیزینس در پی خواهد داشت.

6 ویژگی کلیدی یک وب سایت حرفه ای

طراحی سایت موثر و کارآمد به نیاز مخاطبان شما پاسخ داده و به کسب و کارتان اعتبار می دهد.

+145 مشتریان طراحی سایت
+100 کاربردهای یک سایت حرفه ای

انتخاب کلمات کلیدی مناسب:

محتوای سایت براساس کلمات کلیدی مناسب مرتبط با کسب و کار شما نوشته شده که توسط کارشناسان متخصص سئو انتخاب می شوند.

محتوای جذاب و کاربر پسند:

استراتژی محتوا توسط نیروهای متخصص در زمینه تولید محتوا صورت می گیرد تا محتوایی جذاب و کاربرپسند با یک ساختار مشخص و هدفمند انجام شود.

ساختار URL متناسب با محتوای وب سایت:

رعایت کردن استانداردهای ساختار URL ها ازجمله: بکار بردن کلمات کلیدی داخل سایت و URL، قراردادن آدرس های کوتاه، آدرس URL مطابقت با عنوان صفحه باشد و ... .

استفاده از برچسب های Meta:

عنوان، توضیحات متا، کلمات کلیدی وبسایت براساس محتوای سایت شما که به کسب رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو کمک می کند.

انتخاب لینک های داخلی مناسب و لینک های خارجی معتبر متناسب با محتوای سایت:

استفاده از لینک های داخلی محتوایی که در داخل خود سایت قرار دارد و کاربر را در بین صفحات داخلی هدایت می کند و لینک خارجی که کاربر را به خارج از سایت سوق می دهد.

افزایش سرعت لود صفحات جهت ارزیابی سایت:

یکی از فاکتورهای رتبه بندی سرعت لود صفحات سایت است. زمان لود آن موجب خواهد شد یک سایت راحت تر به صفحه اول گوگل راه یابد و جایگاه ثابتی را در گوگل از آن خود کند.

قیمت سئو

قیمت سئو سایت به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سئو سایت به صورت دقیق مشخص نیست، زیرا تعیین قیمت سئو، به عوامل مختلفی اعم از: حجم وب سایت، نوع خدمات سئو (خدمات سئو تکنیکال، خدمات سئو داخلی و خدمات سئو خارجی)، میزان رقابت در بازار، مدت زمان مورد نیاز برای سئو و سطح تخصصی و تجربه شرکتی یا فردی که خدمات سئو را انجام می دهد، بستگی دارد.

معمولا خدمات سئو سایت شما به صورت ماهانه، پروژه ای یا در قالب پکیج سئو ارائه می شود. البته باید در نظر داشت که خدمات سئو، یکی از پیچیده ترین و مهم ترین خدمات در زمینه بازاریابی دیجیتال است که برای کسب رتبه بالا و افزایش بازدید سایت در موتورهای جستجو نیاز به صرف هزینه های قابل توجهی است، از همین رو با دقت و حساسیت بالا قیمت سئو محاسبه می شود و باید قبل از آن جلسات مشاوره و تخصصی برگزار گردد.

03191001334

دلایل اهمیت سئو سایت برای پیشرفت کسب و کارها

جذب مخاطبان هدف که نیاز به محصولات و خدمات شما دارند

با سئو و بهینه سازی سایت خود به جذب مخاطبان هدفی که نیاز به محصولات و خدمات شما دارند، برای کسب و کارتان کمک خواهید کرد.

افزایش رتبه در گوگل و سبقت از رقبا

با سئو و بهینه سازی سایت رتبه وب سایت خود را ارتقا داده و با رقابت کردن و رعایت استاندارد های گوگل از دیگر رقبا پیشی خواهید گرفت.

برندسازی کسب و کار و افزایش درآمد

با بهینه سازی و سئو سایت، برندسازی کسب و کارتان و در نهایت افزایش درآمد و سودآوری را به دنبال خواهید داشت.

سایت با چند کلمه کلیدی سئو می شود؟

در واقع تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز برای سئو وب سایت شما بستگی به موضوع کسب و کار شما و رقبایتان و نیاز مخاطبتان دارد و بهتر است برای هر صفحه از سایت، فقط روی کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کسب و کارتان تمرکز کنید، زیرا به خوبی می توانید در موتورهای جستجو رتبه بگیرید. البته باید بدانید که تعداد کلمات کلیدی فقط یکی از نکات مهم در سئو و بهینه سازی وب سایت است.

بهترین روش برای سئو سایت، سئو سایت فروشگاهی و سئو سایت تخصصی، تمرکز بر روی محتوای با کیفیت و ساختار مناسب صفحات وب سایت، بهینه سازی کدهای سایت و همچنین بهینه سازی سرعت بارگیری وبسایت است.

آیا سئو یک سرمایه‌گذاری قابل بازگشت است؟

معمولا صاحبان کسب و کارهای موفق تمایل دارند، هر هزینه و سرمایه ای که صرف کسب و کار می کنند، بازخورد آن را مشاهده کنند یا به قول معروف بازگشت سرمایه (ROI) داشته باشند، البته این موضوع در مورد سئو نیز صدق می کند. در ادامه به روش هایی اشاره می شود که می توان میزان موفقیت و پیشرفت سئو سایت را با استفاده از آن اندازه گیری کرد:

  • میزان ترافیک بازدیدکنندگان سایت
  • رتبه مناسب در صفحه نتایج جستجو
  • میزان تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل

گوگل تمامی این اطلاعات را با جزییات از طریق ابزارهای این حوزه مثل ابزار گوگل سرچ کنسول در اختیار وبمسترها قرار می دهد؛ بنابراین از این طریق به راحتی می توانید فرایند سایت خود را به خوبی ارزیابی کنید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید از مجموعه دیجیتال مارکتینگ وب یار با سال ها تجربه و تخصص حرفه ای در این حوزه راهنمایی و مشاوره بگیرید.

به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.

سئو (SEO) یا گوگل ادز(Google Ads) ، کدام بهتر است؟

سئو و گوگل ادز هر دو ابزار قدرتمند برای رسیدن شما به اهداف کسب و کارتان هستند. بهترین روش، این است که شما از ترکیب سئو و تبلیغات گوگل ادز یا ادوردز برای حفظ برندتان در بالاترین صفحه نتایج موتورهای جستجو استفاده کنید.

سئو فرایندی زمان بر است که نیاز به جلسات مشاوره، تشخیص نیاز کارفرما با توجه به حوزه کسب و کارش دارد و می تواند هزینه زیادی را با توجه به سطح پروژه در بر داشته باشد و این مورد نیاز به صبوری و ارزیابی مداوم و بهبود این فرایند دارد؛ بنابراین اگر در زمان کوتاه تری بخواهیم به نتیجه برسیم و هرچه سریعتر در صفحات گوگل سایت ما نمایش داده شود و یا اگر بخواهیم آزمونی جهت بازخورد کلمات کلیدی انتخابی مان بگیریم اینجاست که گوگل ادز (Google Ads) وارد میدان می شود و در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را در صفحات نتایج جستجوی گوگل نمایش می دهد.

دو ساعت مشاوره رایگان با متخصصین سئو وب یار

هر فعالیتی که می کنید بسیاری از مشتریانتان شما را در دنیای دیجیتال جستجو کرده تا به محصولات و خدمات شما دسترسی پیدا کنند. این کلمات کلیدی کسب و کارتان هستند که باعث می شوند برای شما فروش اتفاق افتاده و به درآمدزایی برسید منتها تا زمانی که سایت شما مخاطبی یا بازدیدکننده ای نداشته باشد این امر رخ نخواهد داد. در این مرحله با انجام تکنیک سئو سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ وب یار کلمات کلیدی و فروش کسب و کار شما را برای جستجوی مخاطبانتان آنالیز و بررسی کرده و با داشتن کارشناسان حرفه ای و تکنیکال به شما در این زمینه مشاوره تخصصی می دهیم و با فرایندهایی که بکار گرفته می شود کسب و کار شما را در صفحات اول گوگل به نمایش در می آوریم.

چه عواملی در مدت زمان سئو تاثیرگذار است؟

  1. حجم سایت: بسته به حجم سایت هر چه بزرگتر باشد، مدت زمان بیشتری برای سئو نیاز دارد.
  2. وضعیت سایت: سایت هایی که از قبل سئو شده اند، زمان کمتری برای بروزرسانی نیاز دارند.
  3. میزان رقابت در بازار: رقابت بر روی کلمات کلیدی مشابه در بازار بیشتر است، به همین دلیل نیاز به صرف زمان بیشتری دارد.
  4. نوع خدمات سئو: نوع و محتوای خدمات سئو اعم از خدمات سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی تاثیر زیادی در مدت زمان بهینه سازی سایت دارد.
  5. میزان سطح سئو: تخصص و تجربه شرکت یا فردی که صرفا خدمات سئو ارائه می دهد.
مشاوره سئو و بهینه سازی

چه گام هایی برای شروع پروژه سئو باید برداریم؟

  • جلسه مشاوره با متخصصین یا آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل رقبا
  • رعایت کردن از اصولی استاندارد براساس الگوریتم های گوگل
  • استفاده از چک لیست
  • پیاده سازی کدهای سایت با ساختاری بهینه
  • رعایت ترتیب هدینگ های سایت
  • رعایت چگالی کلمات کلیدی
  • استفاده از تگ های اسکیما
  • موبایل فرندلی کردن سایت و
+500 پروژه های موفق
+400 کاربردهای یک سایت حرفه ای

چه عواملی بر سئو و بالا بودن سایت در صفحه نتایج گوگل تاثیرگذار است؟

برای اینکه بخواهید همیشه در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار داشته باشید باید حتما به صورت مداوم سایت شما بروزرسانی شود. برای بروزرسانی سایت کسب و کارتان باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

نمونه پروژه های انجام شده

پلن خود را انتخاب کنید

پکیج پالادیوم (مناسب کسب و کارهای کوچک)

ماهانه 2 تا 4 میلیون تومان
  • تحقیق و یافتن کلمات کلیدی
  • افزایش رتبه در کلمات کلیدی
  • آنالیز URLها
  • آنالیز بک لینک ها
  • آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی
  • بهینه سازی عنوان صفحات
  • بهینه سازی متا تگ ها
  • بهینه سازی متا دیسکریپشن ها
  • بهینه سازی robots.txt
  • بهینه سازی و ساخت نقشه سایت
  • گزارش دهی ماهانه

طراحی تیتانیوم (مناسب کسب و کارهای بزرگ)

ماهانه 4 تا 6 میلیون تومان
  • تولید محتوا تا 20.000 کلمه
  • تولید محتوا برای محصولات یا خدمات
  • تحلیل رقبا
  • تولید کامنت در سایت
  • افزایش رتبه در کلمات کلیدی
  • آنالیز URLها
  • آنالیز بک لینک ها
  • آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی
  • بهینه سازی عنوان صفحات
  • بهینه سازی متا تگ ها
  • ساخت صفحه جدید (در صورت نیاز)
  • بهینه سازی robots.txt
  • بهینه سازی و ساخت نقشه سایت
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی برای موبایل
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی برای موبایل
  • لینک سازی داخلی
  • بررسی ریدایرکت ها
  • رفع خطاهای 404
  • چک کردن لینک های نامعتبر
  • ساخت بلاگ
  • تعریف Alt عکسها
  • بهبود و آپدیت پلاگین های ضروری
  • ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول
  • ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول
  • آنالیز بخش Coverage,Performance
  • ساخت رپورتاژ در 4 سایت معتبر
  • گزارش تغییرات رتبه
  • ·آموزش تولید محتوا با هدف سئو
  • چک کردن خطاهای گزارش شده

پکیج تیتانیوم (مناسب کسب و کارهای بزرگ)

ماهانه 6 تا 8 میلیون تومان
  • تولید محتوا تا 40.000 کلمه
  • تولید محتوا برای محصولات یا خدمات
  • تحلیل رقبا
  • تولید کامنت در سایت
  • پیدا کردن کلمات کلیدی
  • افزایش رتبه در کلمات کلیدی
  • آنالیز URLها
  • ساخت رپورتاژ در 8 سایت معتبر
  • آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی
  • بهینه سازی عنوان صفحات
  • بهینه سازی متا تگ ها
  • ساخت صفحه جدید (در صورت نیاز)
  • بهینه سازی txt
  • بهینه سازی و ساخت نقشه سایت
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی برای موبایل
  • لینک سازی داخلی
  • بررسی ریدایرکت ها
  • رفع خطاهای 404
  • چک کردن لینک های نامعتبر
  • ساخت بلاگ
  • تعریف Alt عکسها
  • بهبود و آپدیت پلاگین های ضروری
  • بهبود schema
  • ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول
  • آنالیز بخش Coverage,Performance
  • گزارش تغییرات رتبه
  • آموزش تولید محتوا با هدف سئو
  • افزایش رتبه سایت در نتایج محلی
مشاوره انتخاب پلن

سوالات متداول حوزه سئو و بهینه سازی سایت

شما باید یک استراتژی سئو هدفمند برای سایت تان داشته باشید. برای این کار نیاز دارید که کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان را بشناسید که این امر مهم را به دست متخصصان وب یار بسپارید.

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یک فرایند زمان بر است و پیش نیاز آن تحقیق و توسعه و تخصص در این زمینه است و تولید محتوا یکی از ارکان سئو است که آن هم خود اصولی دارد و به تنهایی به این هدف کلان کمک نخواهد کرد.

سئو یک فرایند طولانی مدت است که علاوه بر تخصص نیاز به تجربه هم دارد و فقط با گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت در این زمینه نیاز شما مرتفع نخواهد شد چون بعد از فرایند سئو نیاز به نگهداری و بهینه سازی متوالی نیز هست.

این سؤال بسیار کلی است و نیاز به بررسی پارامترها و عوامل بسیاری است که در جلسات مشاوره با وب یار به پاسخ آن دست خواهید یافت.

همانطور که سئو فرایندی زمان بر است این پروسه نیاز به بررسی های زیادی دارد و انتهای هر ماه گزارش به کارفرما ارائه خواهد شد تا ایشان از روند کار و موارد اعمال شده در جریان قرار گیرد.

کلام آخر

سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت، یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال است که می تواند باعث افزایش بازدید سایت و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل گردد، در نتیجه منجر به پیشرفت و گسترش کسب و کار شما خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید که سئو سایت یک فرایند زمان بر است و برای حفظ جایگاه سایت خود در موتورهای جستجو باید به صورت دوره ای بروزرسانی منظم داشته باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در زمینه سئو وردپرس، سئو سایت اصفهان، سفارش سئو و … وب یار در خدمت شماست.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.