آموزش دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات

پرستو بخشی ۲۷ آبان

اگر به تازگی شروع به کار کرده باشید و یا چه در حال حاضر تجربه ای دارید، ما دوره های مختلف آموزش دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات را ارائه می دهیم که متناسب با نیازهای شما طراحی شده اند. انتخاب دوره‌های بازاریابی دیجیتال ما که از موسسات آموزشی برتر و رهبران صنعت انتخاب شده‌اند، با هدف ارائه آموزش ‌های باکیفیت برای همه از دانش‌آموزان فردی که به دنبال رشد شخصی هستند تا تیم ‌های شرکتی که به دنبال مهارت‌ های بالاتری می گردند، برگزار می‌ شود. برای کسانی که به دنبال پیشرفت حرفه ای، کسب مهارت یا حتی یک مسیر شغلی جدید هستند، دوره های بازاریابی دیجیتال می تواند منبع ارزشمندی باشد. قدم بعدی را در سفر حرفه ای خود بردارید و همین امروز در یک دوره بازاریابی دیجیتال ثبت نام کنید!

مهارت های دیجیتال مارکتینگ خود را افزایش دهید

مهارت های دیجیتال مارکتینگ موفق می تواند برای کسب و کارها متفاوت باشد. در این ExpertTrack، شما به پشت صحنه می روید تا تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد تأثیر در دنیای دیجیتال اشباع شده را بیاموزید.

از کارشناسان صنعت و افرادی که تازه وارد محیط کار دیجیتال می شوند مهارت هایی را یاد می گیرید که به سرعت بخشیدن به حرفه و کسب و کار شما کمک می کند. با این کار می توانید به صورت اصولی در میان رقبای خود به برتری دست پیدا کنید.

آموزش کدنویسی برای وب

قبل از کسب مهارت های عملی در یک پروژه کدنویسی عملی، زبان های کدنویسی HTML، CSS و جاوا اسکریپت را بررسی کنید.

حتی اگر قصد ندارید برنامه نویس شوید، اینها مهارت های مفیدی هستند که می توانند به شما در مشاغل دیگر کمک کنند.  برای مثال به عنوان یک بازاریاب می توانید یک ایمیل یا خبرنامه برجسته طراحی کرده یا به سادگی می تواند به شما کمک کند تا ارتباط موثرتری با خود داشته باشید. درک این که چه چیزی باعث ایجاد یک تجربه کاربری عالی برای برنامه های تلفن همراه می شود.

اهمیت UX را هنگام ایجاد یک برنامه برای مخاطبان هدف خود، در حالی که با کارشناسان صنعت در دنیای طراحی اپلیکیشن جستجو و کشف کنید.            

قبل از ایجاد نمونه اولیه برنامه قابل کلیک خود، خواهید آموخت که چگونه ویژگی های تلفن هوشمند بر طراحی برنامه تأثیر می گذارد.

محتوای دیجیتال جذاب آنلاین ایجاد کنید

با چهار میلیارد کاربر فعال اینترنت در سراسر جهان که بیش از هر زمان دیگری محتوا مصرف می کنند، چگونه صدای خود را به مخاطبان هدفتان می رسانید؟

شما می‌دانید که چگونه از پلتفرم‌ های آنلاین مختلف استفاده کنید؟ یا محتوای جذابی ایجاد کرده تا شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک ‌کند. این کار می تواند برای تقویت سئوی شما یا تشویق مخاطبانتان به خرید یک محصول یا اشتراک‌گذاری اطلاعات باشد.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه پیام ها و اهداف درون محتوای خود را شناسایی و کشف کنید که چه چیزی باعث موفقیت این محتوا می شود.

درک کنید که چه چیزی در کمپین رسانه های اجتماعی موثر است.

در دنیایی پر از لایک و اشتراک گذاری، باید بدانید که چگونه با مخاطب هدف خود به شیوه ای معنادار ارتباط برقرار کنید.

در دوره نهایی، یاد خواهید گرفت که چگونه یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی را برنامه ریزی و راه اندازی کنید؟ چگونگی اثربخشی آن را اندازه گیری کرده تا بفهمید چه چیزی به موفقیت کمک می کند؟

نحوه استفاده شرکت ‌ها از بازاریابی دیجیتال را بررسی خواهید کرد و اینکه چگونه می‌توانید رسانه‌های اجتماعی را به استراتژی‌های ارتباطی و پشتیبانی مشتری خود بیاورید؟ با داشتن مهارت هایی که در این ExpertTrack خواهید آموخت، اعتماد به نفس و دانش لازم برای استفاده از راه های مختلف بازاریابی دیجیتال برای برجسته کردن پیام خود را خواهید داشت.

نشان دادن مهارت در پروژه های عملی

پروژه‌ ها بر اساس سناریوها و چالش ‌های دنیای واقعی هستند و به شما این امکان را می ‌دهند که مهارت ‌هایی را که یاد ‌بگیرید که در موقعیت‌ های عملی به کار ببرید و در عین حال تجربه واقعی را به شما ارائه می ‌دهند.

آیا دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات خوب است؟

در واقع، آشنایی با تعداد انگشت شماری از این زبانه ها می تواند اثربخشی بسیاری از تاکتیک های اساسی بازاریابی اینترنتی را افزایش دهد. به عنوان مثال، کمپین های ایمیل سفارشی با ظاهری بهتر ایجاد کنید و با کمی دانش از HTML و CSS، تست اولیه را اجرا کنید.

چه آموزش هایی برای دیجیتال مارکتینگ نیاز است؟

مدرک لیسانس معمولاً برای موقعیت ‌های بازاریابی open_in_new مورد نیاز است و ممکن است به شما کمک کند تا یک مدیر بازاریابی (دیجیتال) شوید. این مدارک جنبه هایی از جمله بازاریابی، تحقیقات بازار، فروش، رفتار مصرف کننده، روش های ارتباطی و فناوری را پوشش می دهند.

چه کد نویسی برای بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است؟

زبان ‌های کدنویسی مختلفی مانند: HTML، CSS، Python، Javascript و SQL می ‌توانند برای بازاریابی دیجیتال اعمال شوند. HTML یکی از برنامه‌ های ساده برای طراحی سایت است.

چگونه از برنامه نویسی در تبلیغات استفاده می شود؟

بازاریابان دیجیتال که در تجزیه و تحلیل ترافیک وب و ردیابی تجزیه و تحلیل تخصص دارند، باید کمی جاوا اسکریپت بدانند. دانستن این زبان به ویژه زمانی که گوگل تگ منیجر و ادغام ابزارهای نرم افزاری درگیر باشد، مفید است.

آیا پایتون برای بازاریابی دیجیتال مورد نیاز است؟

 پایتون ابزار دیگری در بازاریابی دیجیتال است. برای برخی، پایتون زبان منتخب بسیاری از دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات است. ساخت ابزار و اتوماسیون برای انجام کارهای تکراری آسان تر است.

آیا باید برای دیجیتال مارکتینگ کدنویسی یاد بگیرم؟

آیا بازاریابی دیجیتال نیاز به کدنویسی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت نیازی به کدنویسی ندارد. اگرچه دانش اولیه کدنویسی ممکن است به شما در کارهای دستی کمک کند، اما ایجاد کمپین های بازاریابی دیجیتال موثر، ضروری نیست.

سئو در دیجیتال مارکتینگ چیست؟

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت شما برای افزایش دیده شدن آن در گوگل، مایکروسافت بینگ و سایر موتورهای جستجو است. هر زمان که مردم به دنبال محصولاتی هستند که شما می فروشید یا خدماتی که ارائه می کنید، به کسب و کار شما مراجعه می کنند

بازاریابان دیجیتال در تمام طول روز چه می کنند؟

بازاریابی یک زمینه بسیار متنوع است و بازاریابان دیجیتال روزانه طیف وسیعی از وظایف را انجام می دهند. وظایف معمول برای یک بازاریاب دیجیتال شامل: ارسال ایمیل، شرکت در جلسات و ایجاد محتوا، نظارت بر استراتژی های بازاریابی، تجزیه و تحلیل داده ها است.

کدام زبان کدنویسی برای بازاریابی بهتر است؟

در واقع، پنج مورد زبان کدنویسی برای بازاریابی وجود دارد:

  1. HTML وقتی نوبت به یادگیری کدنویسی برای تقویت مهارت های بازاریابی دیجیتال می رسد، HTML در صدر فهرست قرار می گیرد.
  2. زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL) برای تجزیه و تحلیل داده ها
  3. جاوا
  4. پایتون
  5. جاوا اسکریپت

چگونه از پایتون در بازاریابی استفاده می شود؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات

چگونه در پنج مرحله یک بازاریاب دیجیتال شوید؟

  1. اصول بازاریابی دیجیتال را بیاموزید.
  2. یاد بگیرید چگونه از ابزارهای کلیدی بازاریابی دیجیتال استفاده کنید.
  3. مجموعه ای از پروژه های بازاریابی دیجیتال بسازید.
  4. رزومه بازاریابی دیجیتال خود را توسعه دهید.
  5. شبکه ای برای ایجاد ارتباط در بازاریابی.

آیا بازاریابی دیجیتال یک مهارت فنی است؟

خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل: استفاده از فناوری برای تبلیغ محصولات یا خدمات آنلاین است، بنابراین می‌توان آن را یک مهارت فنی در نظر گرفت. با این حال، مجموعه ای از مهارت های دیگر مانند: توسعه استراتژی، ایجاد محتوا، تجزیه و تحلیل داده ها و تعامل با مشتری را نیز در بر می گیرد.

چگونه می توانم مهارت های بازاریابی دیجیتال را شروع کنم؟

متخصصان بازاریابی دیجیتال به ترکیبی از مهارت های فنی بازاریابی دیجیتال و مهارت های نرم نیاز دارند، از جمله:

آیا تبلیغات بهتر از بازاریابی است؟

اگر بازاریابی «تصویر بزرگتری» از هویت و پیام برند را منتقل می‌کند، تبلیغات ابزاری برای نشان دادن آن در مقابل مشتریان است. بسیاری از فعالیت ‌های خلاقانه فرآیند تبلیغات را تشکیل می‌دهند، مانند توسعه مفهومی، نوشتن کپی، ایجاد تصاویر و ویدیوها و موارد دیگر.

کلام آخر

اکنون که به اهمیت داشتن مهارت دیجیتال مارکتینگ پی بردید که چقدر می تواند در معرفی و جذب مخاطبان هدف برای تمام کسب کار ها مفید باشد. می توانید جهت شرکت در هر یک از دوره های دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات زیر نظر کارشناسان خبره و متخصص وب یار در این زمینه افزایش دهید.

پست های مرتبط

مشاوره و آموزش دیجیتال مارکتینگ ۲۶ فروردین

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ دو مقوله مجزا  است، که برای رشد و موفقیت کسب و کارهای آنلاین هر…

ادامه مطلب
درآمدبه واسطه دیجیتال مارکتینگ ۹ خرداد

5 روش افزایش درآمد با دیجیتال مارکتینگ

چند برابر کردن مشتریان و افزایش درآمد با دیجیتال مارکتینگ یک کارگاه تولیدی لباس داشتم، که چندین خانواده از آن نون می‌خوردند. با ورود اجناس…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *