طراحی سایت شرکتی و صنعتی

نویسنده ۹ خرداد

[vc_row][vc_column][rb_sc_image customize_align=”1″ image=”5977″][rb_sc_text title=”معرفی طراحی سایت شرکتی و صنعتی” title_tag=”h1″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”32px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”28px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”28px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”22px”]

قطعا شما به عنوان یک صنعتگر یا کارفرما یکی از عمده ترین دغدغه تان فروش محصولات تولید تان می باشد و سوق دادن مشتریان به سمت محصولات تولید شده است، زیرا شما هم همانند دیگر صنعتگران بیشترین تمرکز خود را روی تولید محصولات پرکاربرد می گذارد و بعد از این مرحله به دنبال جذب مشتریان برای فروش محصولات تان هستید با طراحی سایت صنعتی در بستر گسترده اینترنت باعث جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات شما می شود.

طراحی سایت شرکتی و صنعتی یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی برای هر شرکت و صنعتی است که در طراحی باید به طور کامل و جامع به آنها بپردازید. اطلاعات درج شده باید به صورت زیبا و جذاب برای کاربران قرار داده شود تا آنها به راحتی بتوانند با عملکرد شرکت و صنعت شما آشنا شده و از خدمات تان استفاده کنند.

برای طراحی سایت صنعتی شما باید به نیازها و خصوصیات صنعت خود  بپردازید در این نوع سایت ها اطلاعات فنی و تخصصی فراوانی در مورد خدمات و محصولات شرکت تان قرارداده می شود این اطلاعات باید قابل دسترسی برای بازدیدکنندگان باشد تا بتوانند به خوبی انتخاب کرده یا با همدیگر مقایسه کنند.

در طراحی سایت شرکتی و صنعتی طراحی بصری و ظاهری هر دو نقش مهمی دارند، زیرا باید بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و اعتماد آنها را برای تعامل با سایت و استفاده از خدمات و محصولات شما بیشتر کند. اساسی ترین موارد مهم طراحی responsive بودن سایت است که باید از سرعت بالا و دسترسی راحت اطلاعات برخوردار باشد.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”مهمترین ویژگی طراحی سایت شرکتی و صنعتی چیست؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

  1. داشتن طراحی یکپارچه و زیبا: این نوع طراحی باید به شکلی باشد که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و باعث اعتماد آنها برای تعامل بیشتر با تجارت شما شود، به همین دلیل در زمان طراحی باید از فونت های مناسب، رنگبندی های زیبا و هماهنگ استفاده کنید.
  2. داشتن ساختار مناسب: ساختار سایت باید طوری طراحی شود که بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.
  3. ساختار مناسب: سایت طراحی شده باید از یک ساختار سلسله مراتبی و منطقی برای صفحات و بخش های سایت استفاده کند و همچنین  امکان جستجوی دقیق و سریع فراهم باشد تا به راحتی برای کاربران قابل دسترس باشد.
  4.  ایجاد محتوای جذاب و مفید: قرار دادن محتوای جذاب و مفید باعث آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با خدمات و فعالیت های شما می شود از تصاویر، ویدیو ها، نوشتن محتوای جذاب و … برای درک بهتر عملکرد فعالیت تان استفاده کنید.
  1. ارائه اطلاعات کامل: در سایت های شرکتی و خدماتی باید اطلاعات محصولات و خدمات بطور کامل قرار داده شود .مانند: شرایط فروش، خدمات ارائه شده، راههای ارتباطی و سایر اطلاعات مربوط به صفحات مختلف در سایت درج شود و همچنین قابل دسترسی برای مخاطبان باشد.
  2. طراحی responsive: با توجه به اینکه اکثر کاربران از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می‌کنند، سایت باید به صورت responsive طراحی شده و به اندازه کافی سرعت بالا داشته باشد تا کاربران به راحتی و با سرعت بالا به اطلاعات دسترسی پیدا کنند.
  3. به‌روزرسانی منظم: سایت شرکتی و صنعتی باید مرتب به ‌روزرسانی شده تا کاربران همواره از اطلاعات به روز فعالیت های شرکت آگاهی داشته باشند به روز رسانی شامل: قرار دادن اطلاعات جدید، به روز رسانی اطلاعات موجود، افزودن ویدیو ها و تصاویر و سایر فعالیت های دیگر را می توان ذکر کرد.

طراحی سایت‌های شرکتی و صنعتی در وب یار با اهدافی بیشتر از معرفی شرکت و خدمات صورت می‌گیرد. جهت مشاوره طراحی سایت می توانید با ما در تماس باشید.

امکانات انتخابی در طراحی سایت‌های شرکتی و صنعتی بیانگر خدمات شرکت، نمایندگان و مشتریان، دسترسی آسان به مطالب و اخبار و اطلاعیه‌های مهم و در کل بیانگر اعتبار شما و گسترش ارتباطات میان شما و مشتریان تان باشد به نحوی که بتواند تمایز شما را از رقبایتان نشان دهد.

طراحی سایت شرکتی بدین معنی است که افرادی که در صنعت و حوزه‌های تولید مشغول هستند، می‌توانند برای معرفی کالا، تولیدات، خدمات کسب و کار خود را در بستر آنلاین جستجو کنند. البته با رشد روز افزون اینترنت در سراسر جهان و گرایش مردم برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود از بستر اینترنت حتما کسب و کار خود در فضای وب توسعه دهید.[/rb_sc_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][rb_sc_image image=”5981″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][rb_sc_image image=”5980″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][rb_sc_image image=”5979″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][rb_sc_text title=”طراحی سایت شرکتی یا صنعتی کدام بهتر است؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

انتخاب طراحی سایت شرکتی و صنعتی به نوع فعالیت و هدف اصلی کسب و کار شما بستگی دارد اگر شما به فروش محصولات و ارائه خدمات مختلف می پردازید و عموم مردم از مشتریان حقیقی شما هستند سایت شرکتی انتخاب مناسبی است.

در صورتی که شما به فعالیت های خاص صنعتی می پردازید مانند: صنایع نفت و گاز، خودروسازی و … و مخاطبان شما قشر خاصی از مردم هستند بهتر است از سایت صنعتی استفاده نمایید، زیرا در طراحی سایت صنعتی اطلاعات فنی و تخصصی بسیار زیادی در مورد محصولات و خدمات شرکت درج می‌شود.

به طور کلی باید طراحی سایت بنا به نیاز هر کسب و کاری پیاده سازی شود و بازدیدکنندگان با فعالیت و خدمات شما آشنا شده و همچنین اطلاعات مورد نیازشان را بتوانید به راحتی پیدا کنند. همچنین، سایت باید به صورت responsive طراحی شود و از سرعت بالایی برخردار باشد.

طراحی سایت شرکتی درخور مجموعه شما سبب شناخته شدن بیشتر شما در بین رقبا و مشتریانتان می‌شود. شما صاحبان شرکت‌ها با قرار دادن نمونه‌ای از کلیه خدمات و کارهای خود در سایت به نوعی فعالیت خود را معرفی می‌کنید و این امر را نباید نادیده گرفت که کاربران امروزه با اینترنت بیشتر سروکار دارند، پس برای داشتن کسب و کاری موفق باید از این محیط اینترنتی بهره برد و طراحی سایت حرفه ای می‌تواند یک راه مناسب برای معرفی کسب و کارهای مختلف باشد. اگر قصد ورود به بازارهای جهانی را دارید لازمه آن داشتن سایت شرکتی مناسب و درخور شأن فعالیت شما است.

جهت مشاوره طراحی سایت می توانید با مشاهده نمونه کارهای وب یار و داشتن مشاوره رایگان با کارشناسان مربوطه در این زمینه سایتی متناسب با کسب و کارتان طراحی نمایید.

بنیادی‌ترین و حساس‌ترین گام برای طراحی وب سایت شرکتی زیبا قرار دادن امکانات خاص برای تعامل بیشتر مشتریان با کسب و کار شما است که می‌توان از ابزارهایی مانند: فرم تماس، سیستم پشتیبانی آنلاین و امکانات خرید آنلاین استفاده کرد تا کاربران بتوانند با سرعت و راحتی به خدمات شما دسترسی پیدا کنند.

این موارد به قدری حائز اهمیت است که شما را تا پایان مسیر شغلیتان در دنیای مجازی همراهی می‌کند، بنابراین بهتر است که از ابتدا نیازهای خود را به درستی بشناسید و شایسته‌ترین تصمیم را در انتخاب امکانات سایت خود بگیرید در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتری داشته باشید با یک کلیک به فرم تماس با کارشناسان متخصص ما هدایت می‌شوید.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”قیمت طراحی سایت شرکتی و صنعتی چگونه است” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px” custom_styles=”.vc_custom_1688449915834{margin-top: 20px !important;}”]

در طراحی این سایت‌ها نیز بسته به نیازهایتان می‌توانید طراحی اختصاصی سایت یا سایت شرکتی وردپرس معمولی را انتخاب کنید. خوب طبعا داشتن سایت اختصاصی نسبت به سایت عمومی گران‌تر خواهد بود. سایت شرکتی حرفه‌ای که اختصاصی طراحی شده امکانات و گرافیک و سئو فرندلی و بهینه بودن برای پلتفرم‌های نمایشی بهینه خواهد بود.

با استفاده از قالب سایت شرکتی وردپرس آماده هم می‌توانید سایت داشته باشید، ولی قالب‌ ها عمومی هستند و اکثر سایت ‌ها ممکن است از یک قالب استفاده کرده باشند که این امر جذابیت گرافیکی سایت و کاربرد پسند بودن را مختل می‌کند. جهت سفارش پنل طراحی سایت شرکتی و صنعتی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

[/rb_sc_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1687691185458{padding-top: 60px !important;}”][vc_column][rb_sc_button title=”مشاوره با وب یار” customize_align=”1″ aligning=”center” btn_size=”medium” btn_style=”custom” btn_font_color=”#ffffff” btn_font_color_hover=”#3e4a59″ btn_bg_color=”#ffaf00″ btn_bg_color_hover=”#ffffff” btn_border_color=”#ffaf00″ btn_border_color_hover=”#ffaf00″ url=”https://webyar.net/web-design/”][/vc_column][/vc_row]

پست های مرتبط

چطور طراح سایت شویم؟ ۱ اردیبهشت

چطور طراح سایت شویم؟

اگر به دنبال این هستید که چطور طراح سایت شویم؟ و برای مهارت در این رشته علاقه مند و به عنوان شغل آینده تمایل دارید…

ادامه مطلب
منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان ۱۱ فروردین

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان علاوه بر اینکه در همه جا حضور دارد در چند سال اخیر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده است، از…

ادامه مطلب
قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان ۲۰ اسفند

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان مسیر را برای رسیدن به یک وب سایت تجارت الکترونیک هموار کرده است. با استفاده از…

ادامه مطلب
بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان ۱۰ بهمن

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان یک استراتژی ایده آل برای تبلیغ کسب و کارها در این حوزه است. از مهم ترین ویژگی هایی که…

ادامه مطلب
دیباگر (خطایاب) برای PHP ۳۰ دی

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP از جمله مواردی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با توجه به اینکه در بعضی از…

ادامه مطلب
قالب های پنل مدیریت فروشگاهی ۲۵ دی

بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان

در حال حاضر طراحی وب سایت یکی از نیازهای اصلی برای هر فروشگاهی است، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *